راه اندازی سیمینار پنج روزه برای کارمندان ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام ولایت بلخ

yama_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۴ - ۱۱:۲۶
balkh

لوی ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام ا.ا.ا به منظور ارتقای ظرفیت کارمندان این اداره در مرکز و ولایات روند برگزاری سیمینارهای آموزشی را آغاز کرده که مشمول مرکز در بیشتری ولایات پایان یافته است.

این سیمینارها در تمام ولایات از سوی کمیته‌های مؤظف متشکل ازرؤسا، مشایخ، علمای کرام و اساتید با تجربه و متخصص به پیش برده می‌شود.

در ادامۀ این سیمینارها، کمیتۀ مؤظف در ولایت بلخ برای کارمندان ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام این ولایت نیز سیمینار ارتقای ظرفیت را برگزار کرد.

بلخ

در این سیمینار که ۱۷۸ کارمند ملکی و نظامی اشتراک داشتند روز شنبه بیستم ربیع‌الثانی سال ۱۴۴۵ هجری قمری در تالار مقام ولایت بلخ با اشتراک برخی از مسؤولین این ولایت پایان یافت.

هدف از برگزاری این سیمینار ارتقای ظرفیت مسلکی کارمندان پیرامون چگونگی تعقیب فرامین، احکام و هدایات عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه¬الله در مراجع و ادارات امارتی و بخش‌های خصوصی مرتبط با مراجع امارتی، نحو نظارت از رعایت قانونیت در اجراآت مراجع متذکره و چگونگی برخورد و همکاری اعضای مسلکی و کارمندان این اداره با کارمندان و مسؤولین مراجع امارتی و سکتور خصوصی، به منظور تطبیق بهتر اسناد تقنینی و مرعی الاجرا، جلوگیری از فساد اداری، تأمین شفافیت و ایجاد مؤثریت در اجراآت مراجع متذکره، جهت استقرار و استحکام هر چه بیشتر نظام اسلامی در کشور عنوان شده است.

بلح

در این برنامه، مسؤولین امارتی ولایت بلخ ضمن قدردانی از راه اندازی این سیمینار، وعده همکاری و همآهنگی لازم با کارمندان لوی ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام دادند.

در همین حال اشتراک کننده¬گان برگزاری این سیمینار را اقدام نیک دانسته و تأکید کردند تا برای ارتقای بیشتر کارمندان این اداره، برنامه‌های متعددی دیگری نیز راه اندازی شود.