امتحان از نصاب مختصر دعوت و ارشاد اخذ گردید

yama_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۷
د فرمانونو او حکمونو د تعقیب او نظارت لوی ریاست

ریاست دعوت و ارشاد لوی ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام ا.ا.ا، امتحان نصاب مختصر دعوت و ارشاد که از جانب وزارت محترم امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات برای ریاست‌های دعوت و ارشاد وزارت خانه‌ها و ادارات مستقل امارتی تهیه و به تمام ریاست‌های دعوت و ارشاد وزارت خانه‌ها و ادارات مستقل امارتی از جمله این ریاست، غرض تدریس برای کارمندان مربوطه وزارت خانه و اداراتی مستقل امارتی متذکره، قبلاً رسماً ارسال گردیده است که از جانب این ریاست بعد از تکمیل تدریس آن برای کارمندان این اداره، اخذ کرد.

این آزمون که روز سه شنبه و چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ شعبان المعظم سال ۱۴۴۵هجری قمری مطابق تاریخ های ۱۵و ۱۶ حوت سال ۱۴۰۲هـ ش) از کارمندان مرکزی واقع تعمیرهای دارالامان، شهرنو، بنایی و چهاراهی صدارت لوی ریاست نظارت اخذ شد، حدود یک هزار و ۶۵۴ تن از  کارمندان مسلکی، اداری و خدماتی اعم از ملکی و نظامی حضور داشتند.

در آغاز برگزاری این امتحان، محترم مولوی محمدیحیی عارف رییس تکنالوژی معلوماتی وزارت امر بالمعروف و نهی عنی المنکر و سمع شکایات که به منظور نظارت از جریان امتحان به نمایندگی این وزارت اشتراک کرده بود، به شفافیت کامل این امتحان تأکید کرد.

مولوی محمدیحیی عارف در ادامه گفت که یکی از اهداف اساسی جهاد ا.ا.ا، خاتمه اشغال در افغانستان بود که به گفتۀ وی، این هدف برآورده شد. وی هدف دوم آن را پیاده کردن نظام اسلامی در افغانستان عنوان کرد.

رییس تکنالوژی معلوماتی وزارت امر بالمعروف و نهی عنی المنکر و سمع شکایات تصریح کرد: "جهاد ا.ا.ا دو هدف عمده و اساسی داشت: خاتمه اشغال و پیاده کردن نظام اسلامی در افغانستان. الحمدلله به برکت جهاد خاک ما از اشغال خلاص شد. بنابر فیصله و حکم امیرالمومنین حفظه الله، در هر وزارت و ادارۀ امارتی یک ریاست دعوت و ارشاد ایجاد شد، تا مسایلی که بالای هر مسلمان فرض عین است، آن را به کارمندان بیان کند."

مولوی محمد یحیی عارف از کارمندان این اداره خواست تا در درس‌ها و برنامه‌های که از سوی ریاست دعوت و ارشاد برگزار می شود، اشتراک نمایند.

در همین حال، محترم مولوی عبدالاحد احمدی رییس دعوت و ارشاد لوی ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام از تشریف آوری نمایندۀ وزارت امر بالمعروف و نهی عنی المنکر و سمع شکایات قدردانی کرده و از شفافیت کامل این امتحان اطمینان داد.

 مولوی عبدالاحد احمدی تأکید کرد که این ریاست تلاش می کند تا نصاب سپرده شده را به گونۀ درست تطبیق نماید.

گفتنی است که ریاست دعوت و ارشاد این امتحان را مطابق برنامۀ تنظیم شده و نصاب تدریس شده، بعد از اطلاع دهی زمان اخذ امتحان به کارمندان راه اندازی کرد. این ریاست پارچه های امتحان را جهت سهولت لازم به زبان های پشتو و دری تهیه کرده بود.

تازه‌ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۸
Background image

نخستین دور ستاژ لوی ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام، برگزار شد

ریاست آموزش‌های مسلکی لوی ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام ا.ا.ا، طبق پلان کاری خویش امتحان شمولیت در دورهٔ کارآموزی(ستاژ نظارتی) این اداره، را برگزار کرد . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۱:۳۶
Background image

انتقال جسد زندانی تبعۀ افغانستان از کشور خلق چین

در اثر سعی و تلاش کمیتۀ انتقال زندانیان افغان خارج از کشور با همکاری و توجۀ خاص وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان، جسد یک تن زندانی تبعه افغان به نام عبدالله فرزند مولان قل باشندۀ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۷
Background image

امتحان از نصاب مختصر دعوت و ارشاد اخذ گردید

ریاست دعوت و ارشاد لوی ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام ا.ا.ا، امتحان نصاب مختصر دعوت و ارشاد که از جانب وزارت محترم امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات برای ریاست‌های دعوت و. . .

برگشت به صفحه اصلی خبرها